Informacje

Wtorek, Październik 30, 2018, 12:23

Witam.

W dniu 30.10.2018 zauważyliśmy problem z dodzwonieniem się do przychodni z telefonów komórkowych z PLUSA. Nie słychać rozmówcy.  Problem nie występuje w innych sieciach.



Copyright ©2018 Krajna-Zdrowie MD, All Rights Reserved.

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem